Informationer

Informationer til leverandører

Vi forsøger hele tiden at levere det bedste og mest fleksible bestillingssystem, til lave omkostninger for leverandøren.
Vores system er opbygget over mange år i samarbejde med mange forskellige typer af leverandører. Dette giver rigtig mange muligheder for at tilpasse systemet lige præcis til den madordning du ønsker at tilbyde.

Vi har alt fra små til store produktionskøkkener der benytter systemet og oplever det som en effektiv hjælper i produktionen.

Vi håndterer alle forældrehenvendelser for dig. Dette gælder både reklamationer og andre typer af henvendelser fra forældrene. Dette betyder at du som leverandør har fri når du har fri, og altså ikke skal i gang med at besvare mails fra forældre.

Du behøver ikke at oprette egene betalings gateway.
Vi modtager pengene fra forældrene. På denne måde er økonomien et anlæggende mellem den enkelte bruger og God skolemad.
Herefter afregner vi en gang hver måned med leverandøren.

Systemet er godkendt til:

  • Moms Godkendt: Vores ordning er godkendt af skat, hvorved momsfrie ordninger kan bevares
  • Tilskud: Vores system kan håndtere kommunale tilskudsordninger, hvor kommunen har eget administrations system

Som leverandør får du adgang til et system hvor du nemt kan:

  • Oprette varer
  • Oprette dags-menuer
  • Oprettelses af basismenuer der sælges hver dag, sammen med de enkelte dagsmenuer
  • Quickshop: Det er muligt at udvælge enkelte varer som kan sælges efter normal bestillingsfrist, så forældre kan bestille enkelte retter i sidste øjeblik
  • Varer kan inddeles i grupper hvor hver enkelt skole kan beslutte hvilke grupper de ønsker at modtage
  • Skolerne kan selv fravælge enkelte varer de ikke ønsker at modtage
  • Skoler kan vælge at modtage enkelte ugedage
  • Fleksible bestillings frist: Bestillingsfristerne kan justeres på næsten alle tænkelige måder
  • Afbestilling af varer: Forældre kan afbestille varer, dog ikke efter bestillingsfristens udløb
  • Kunde-Beskeder: I har mulighed for at placere en besked til jeres kunder på hjemmesiden
  • Kunde-Mail: Leverandøren har mulighed for at sende mail ud til de kunder der er tilkoblet deres skoler.
  • Sammensatte varer: Mulighed for at sælge varer, med forskelligt sortiment af tilbehør
  • Individuel skole-ferie: Skolerne kan selv styre deres feriere og projekt dage

Udskrifter:

  • Produktions-lister: Der kan udskrives for hver enkelt skole, eller for den samlede produktion
  • Pakkelister: Lister til pakning for hver enkelt klasse, eller til skole afdelinger
  • Klasse-lister til fordeling af mad: Der kan udskrives til hver enkelt klasse
  • Navne labels: Der kan udskrives til enkelte skoler eller til alle på en gang.
  • Salgsoversigter: Du kan løbende udskrive lister over dit salg inden for en give periode.
  • Udskrive salgs-oversigter til bogføring og fakturer
  • Personale salg: Lister over salg til personale der skal betale moms.