Informationer til skoler
Formålet med Godskolemad.dk er at fjerne den tunge administration af skolemads-ordninger, fra skolerne, der jo har nok andet at tænke på.
Vi tilbyder et brugervenligt, og nutidigt bestillings-system, som kan benyttes af stort set alle typer af skoler over hele landet.
Skolen kan uden omkostninger kobles til systemet, så snart der er valgt en lokal leverandør.
Leverandøren kan være en der allerede er tilkoblet systemet, eller en som er interesseret i at blive tilkoblet.
Såfremt det er muligt, hjælper vi gerne med at oplyse eksisterende leverandører i dit område.
Betaling foregår med Dankort, MasterCard, Visa-elektron, Maestro. Der kan betales for den aktuelle ordre, eller der kan indsættes penge på en konto som der så løbende kan bestilles fra.
Vi tager os af den administrative del mht. bestilling, betaling samt fremstilling af produktionslister og klasselister til leverandøren.
Måden maden leveres på, og hvordan samarbejdet ellers skal foregå mellem skole og leverandør er op til den enkelte skole.
Funktioner i systemet
Vores system er meget fleksibelt og kan tilpasses næsten alle ønsker for en skolemadsordning.
Herunder kan du se nogle af funktionerne:
- Hurtig og nem bestilling af skolemad, for elever og personale
- Ingen udgifter for skolerne
- Fjerner stort set al administration fra skolerne
- Moms Godkendt: Vores ordning er godkendt af skat, hvorved momsfrie ordninger kan bevares
- Tilskud: Vores system kan håndtere kommunale tilskudsordninger, hvor kommunen har eget administrations system
- Maden leveres af lokale leverandører, som skolen indgår aftale med.
- Betaling med mest brugte betalingskort
- Skolen kan selv fravælge varer de ikke ønsker